pondelok 1. augusta 2016

Wayward Pines

V poslednej dobe ma neskutočne chytil tento mysteriózny thrillerový seriál Mestečko Pines!
Seriál vznikol podľa námetu spisovateľa Blakea Croucha (možno si knižku taktiež prečítam a aspoň porovnám, čo je lepšie...).

Po prvých troch dieloch som ani nemala chuť pokračovať v sledovaní, ale potom sa dej náhle rozbehol a ostala som v nemom úžase nad tým, akým spôsobom - vôbec som nečakala dané rozuzlenie! A keďže Vás nechcem uberať o zážitok, neprezradím o aký pôjde...

Seriál má doposiaľ 2 série, prvá je aj s českým dabingom. Rozhodne stojí za mrknutie;-)

  


Krajina: USA

Rok: 2015

Dĺžka 1 časti: cca 43 min.

Scenár: Blake Crouch

Žáner: mysteriózny thriller/dráma/sci-fi 

Krátky obsah: Ethan je agent tajnej služby, poverený nájsť svojich dvoch stratených kolegov. Pri pátraní utrpí autonehodu a preberie sa v podivnom malebnom mestečku Pines. Všetci obyvatelia sú slušní, šťastní a spokojní, avšak Ethan šípi vo vzduchu, že každý v duši cíti potlačený strach z niečoho neznámeho... Onedlho zistí, že z mestečka niet návratu a navyše každý krok každého obyvateľa sledujú kamery. Nájde v ňom zabývanú aj svoju stratenú kolegyňu... a v zapadnutej chate mŕtve telo ďalšieho kolegu.
Čo sa deje v tajomnom mestečku? Prečo sa v ňom každý bojí? A pred čím? Prečo sa mestečko tak urputne drží svojich vymyslených zákonov? 

Hodnotenie na čsfd: 76%

Moje hodnotenie:  70%


Trailer k 1. sérii:




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára